Mitt intryck då jag spelade igenom spelet så gick det inte 100% spelet, eftersom vissa quest pågår infinitum.
"Tasks" räknar jag inte eftersom de som du säger inte går att klara. Då räknas de förstås inte heller in i nån sorts avklarandeprocent. Går det inte så går det inte.
Nej finns ingen tracking. Jag har finkammat alla områden och platser på uppdrag (vet att något menlöst sidouppdrag buggade, men det är ju inte mitt fel så det räknas inte ;D), hittat alla "samlargrejer" (Lorestones), maxat alla skills (Blacksmithing och de där) och framför allt tagit alla achievements.
Hittar helt enkelt inget mer utöver tasks att göra i spelet nu. För mig är det då solklart 100% avklarat!
Edit:
Meh, kom ju in här för att skriva om nästa avklarade spel men kom ju av mig helt.
Så kan det gå!
Har iaf klarat Analogue: A Hate Story idag också! Bara två av fem slut (varav ett var typ "starta spelet... avsluta spelet" ;D) så kommer nog att spela igenom det fler gånger. Tre timmar tog den genomspelning där jag fick ett vettigt och ordentligt slut. Perfekt längd på denna typ av spel.
Mycket speciellt spel precis som Loves tidigare titlar. Vet inte alls vad jag ska skriva om det så jag låter bli att skriva mer öht. Läs istället om spelet borta på Rock, Paper, Shotgun, deras recension var bra.
Mitt intryck då jag spelade igenom spelet så gick det inte 100% spelet, eftersom vissa quest pågår infinitum. Det är därför jag blir osäker på vad hon menar. Sen finns det ingen (mig veterligen) tracker som visar hur många % man klarat, så det komplicerar det mera. Jag är mest nyfiken om jag missat något bara.