Med tanke på att både jag och Sebastian är en del av Skillpoint så är det givet att vi ska ha en tråd om vårt gemensamma projekt - Radio Speltorsk, här på forumet.
Radio Speltorsk är en svensk podradio om dator- och tv-spel. Varje vecka analyserar Andreas Ljungström och Sebastian Magnusson de senaste spelen, diskuterar indie och retro samt bjuder in spännande gäster från spelbranschens alla hörn. Avsnitten lanseras vanligtvis på torsdagar.
Vi uppskattar förstås gärna tips, idéer och feedback på hur det hela kan bli bättre, så posta på om ni har några förslag! Vill ni hellre skicka mejl är det feedback@radiospeltorsk.se som gäller.
Vi nås via vår hemsida radiospeltorsk.se eller under podradiofliken här på Skillpoint. Och när du ändå är inne på sidan missa då inte heller Tobias Jensens podcast om spelmusik - Spelklassiker Musik.
En tråd om Sveriges bästa podcast är inte helt fel
. Men även Retroresan och Gameplayer FM är väldigt podcasts. Bäst jag nämner det så jag inte får tusentals med arga brev 
Tycker ni kan börja igen med att ha nyhetsuppläsning i varje avsnitt. Kanske ha lite olika nyhetsuppläsare?
Börja gärna läsa upp lite kommentarer i början på avsnitten så lyssnarna känner sig mer delaktiga.
När är det dags med specialavsnitt om något specifikt spel eller spelserie?
Skulle också vara kul att få höra er redigt fulla någon gång
.