Försäljningssiffror talar om hur mycket ett spel säljer. Man kan inte döma kvalitén utifrån hur bra något säljs.Jag tycker om spelet! Jag tycker bara att det är en besvikelse att Bungie inte får utlopp för sin kreativitet och utvecklar serien. Jag tycker också att singleplayer-kampanjen var en besvikelse (Så länge man inte spelar med en rolig kompis).
Du behöver inte gilla det. Jag menar bara att det finns en anledning till varför Halo är så populärt som det är och att försäljningssiffrorna i de flesta fallen inte ljuger.
Har du ens spelat något av de spel jag nämnde?
Ja, jag har spelat alla förutom Borderlands och kan inte påstå att de är bättre spel för att de inte är lika linjära. Man utgår fortfarande från samma princip, det vill säga gå från punkt A till B och gör det du måste för att komma till punkt C. Skillnaden är att det är sämre action, med tråkigare fiender och sämre rent allmänt. Fallout 3 gillade jag men det är å andra sidan kanske inte ett spel som rättvist kan jämföras med Halo eller de andra spelen.
Nej? Det var en metafor.
Om Bungie verkligen ÄLSKAR att göra Halo så förbannat mycket, varför har de skrivit ett 10 års långt kontrakt med Activsion? DE VILL GÖR NÅGOT NYTT! Men varken Microsoft eller Halo-fansen skulle tolerera att de gör något nytt med Halo-serien därför flyr de till en annan utgivare.
Försäljningssiffror talar om hur många exemplar ett spel säljer. Man kan inte döma kvalitén utifrån hur bra något säljs.
Jag tycker om spelet! Jag tycker bara att det är en besvikelse att Bungie inte får utlopp för sin kreativitet och utvecklar serien. Jag tycker också att singleplayer-kampanjen var en besvikelse (Så länge man inte spelar med en rolig kompis).
Har du ens spelat något av de spel jag nämnde?