Så, vilka har förbokat detta högst efterlängtade MMO? Jag har själv smakat lite på spelet under första beta-eventet nu i helgen efter att jag förköpte en Collectors Edition av spelet och än så länge är jag oerhört imponerad. Gillar verkligen quest-systemet med mer öppna områden med full valmöjlighet vad och hur du vill assistera.
Än så länge har jag spelat några få levlar som en Charr Warrior och en Norn Engineer där det sistnämnda både var en klass och startområde som föll mig mer i smaken. Om det är andra som spelar eller ska spela betan tycker jag vi ska försöka samla oss, just nu befinner jag mig på samma server som Ina (OhNoSpyware) nämligen Desolation så det kan vara ett bra ställe att försöka koncentrera oss på.
Jag har faktiskt fastnat på servern Petrified Forest efter lite serverkrångel under helgen, så jag hoppas att de fria serverflyttarna fortsätter under nästa beta. Lillebror och många vänner är nämligen kvar på Desolation
Jag körde bara Charr egentligen (skapade dock några Norn och en Human och körde själva introt), eftersom jag har längtat efter det sedan det visade sig att man skulle kunna göra det. Har gillat dem sedan mitt första möte med dem för sju år sedan
Mycket, mycket nöjd efter denna helg och är glad att min hype inte gjorde nån skada