Christian Håkanssons bild

Har sedan en tid tillbaka haft en liten trevlig steam-grupp vid namn gamepacker.
För att göra en lång historia kort, gamepacker började egentligen som en gemenskap mellan några få individer, såkallade vänner. Dessa blev inte lika aktiva och därmed öppnade jag upp för fler personer utanför vårt avlånga land att gå med. Just nu är det 28 medlemmar i gruppen och förhoppningen är att fler ska vilja gå med. Gamepacker är lite grann för gamern som slår ihop sig med backpackern (upptäckaren).

Ta på er ryggsäcken och ge er ut i spelvärlden, upptäck, dela med er och gå med. För en trevlig spelstund med likasinnade världen över. Gå med, så får vi planera in en spelstund i valfritt spel, om det så är fps, rpg, indie, rts, name it. Gå med i STEAM-gruppen :bigsmile: :beer:. Klicka här!

VodkaCitrons bild

Tyvärr så känns Gamepacker som det är ganska svårt att få igång, då du försökt att pusha för det under en lång tid. Värre kanske i och med att vi redan har en Skillpoint Steam-grupp m.m.

Men vill du ha något att göra så kan du ta upp ett av Skillpoints projekt här http://www.skillpoint.se/forum/spelsnack/allmant/9875

Då det också går ut på att värva folk och spela massa tillsammans :) Så du kan få ta över det och annonsera en massa!

Bra nu när det är sommarlov fortfarande och att flashsspelsturneringen börjar gå emot sitt slut :3

Du e ju skit grym på det här med loggor och allt sånt! Vilket jag är helt usel på, jag kan fortfarande bara vanliga paint liksom XD Så jag hade varit jätte glad om du kunde pusha för turneringarna :) Det är ju även ganska efterfrågat!

Regler, spel och sånt kan du få hjälp av från ungefär alla användare så det gör inget ifall du känner dig lite lost på TV-spel och sånt :)

Lite offtopic, men jag pallade inte att skicka ett mejl 0:)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Det låter väldigt vettigt det du nämner, absolut. Tanken med gamepacker var dock att folk från hela världen skulle samlas. :) Men absolut låter det inressant och jag ska nog ta och kolla närmare på detta. :)

VodkaCitrons bild

Christian Håkansson skrev:
Tanken med gamepacker var dock att folk från hela världen skulle samlas.

Jaha! I see, jag det är ju lite annorlundare XD Typ lite som en guild på ett spel då :) Jag har ju också en sån liten grupp isåfall XD Vi var ett gäng som spelade ett mmorpg som jag var gamemaster i och ägare till största guilden. Men sen gick spelet under, så nu pratar vi bara och spelar massa olika spel ihop ;3

Men alltså är det tanken med Gamepacker? Att det är en grupp från hela världen som bara spelar lite spel ihop? XD För jag har liksom fått illusionen att det skulle bli något mycket större. Typ youtube kanal, gameplays och massa åt det hållet!

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Som sagt, vi var några personer som ville uppnå någonting, men intresse, tid och annat gjorde att det inte riktigt blev som vi ville... Tanken är att det ska vara en steam-grupp för spelare världen över och att man tillsammans ska dela spelglädjen genom att spela tillsammans, ja. I samband med detta fanns det en tanke om att kanske även publicera och föra youtube-avsnitt över spel-sessioner med intressanta människor.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.