Gustav Granlunds bild

Nu när ett av de spelen jag gillat mest det här året har fått sig en redig expansion tänkte jag att det kunde vara på sin plats att verkligen utforska allt vad flerspelarläget i Red Dead Redemption har att erbjuda.

Därför tänkte jag att nu på fredag kväll (29 oktober) kan vara en bra dag att dra ihop lite folk och slakta odöda tills huden blir blankrosa. Jag tänkte dra igång runt 21.30 om tillräckligt många visar intresse, för det är roligare att utforska apokalypsen med folk som inte kallar mig för könsord eller hotar att misshandla min mamma.

Jag påbörjar listan med deltagare, och känner du att detta tilltalar dig är det bara att fylla på den. Det är Xbox 360-versionen av spelet som gäller, men vill andra dra ihop något liknande för Playstation 3 är det bara gött!

Xbox 360
Gustav Granlund - Sprucegrove
Jimmy Pettersson - HolySideburns

Skillpoint.se - Be there or be sär

Jimmy Petterssons bild

Hänger på om jag inte jobbar då. :)

Gustav Granlund skrev:
det är roligare att utforska apokalypsen med folk som inte kallar mig för könsord eller hotar att misshandla min mamma

Ska försöka hålla mig.

Jimmy Pettersson - HolySideburns

Kick 'em in the nuts!

VodkaCitrons bild

Trodde mer det handlade om en video ni hade dragit ihop :(
(Spela in om det går)
Jag har kanske tänkt att köpa spelet i butik, men 2010-11-26 (30 dagar kvar). Skulle ju även få bli PS3 versionen så.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Gustav Granlunds bild

VodkaCitron skrev:
Trodde mer det handlade om en video ni hade dragit ihop

Tyvärr skulle det mest vara jag i mina morgonrock och kalsonger med ett glas billig alkohol vid min sida. Det kanske är någons kopp te dock, vad vet jag?

VodkaCitrons bild

Gustav Granlund skrev:
Det kanske är någons kopp te dock, vad vet jag?

Hmm låter faktiskt inte så dumt. Nej men någon kanske har något tillbehör framme så att ni kan spela av skärmen alltså :)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Gustav Granlunds bild

VodkaCitron skrev:
Nej men någon kanske har något tillbehör framme så att ni kan spela av skärmen alltså

Det är en bra idé! Synd att jag personligen inte har någon möjlighet att kirra sånt, men det kanske kan vara något att tänka på i framtiden! :)

Josef Diktatorns bild

Hade det inte varit för att Fable III släpps på fredag hade jag varit där dude. 8)

F.K... in the coffee...

Gustav Granlunds bild

Josef Diktatorn skrev:
Hade det inte varit för att Fable III släpps på fredag hade jag varit där dude.

Men....det är ju så passande med zombier i helgen. :cry:

anddom82s bild

Hur mycket behöver jag spela första spelet och expansionen för att kunna delta med er? jag har spelen men inte börjat spela dem ännu. Har någon en uppfattning att dela med er om detta till mig? :)

Linnea Hummels bild

anddom82 skrev:
Har någon en uppfattning att dela med er om detta till mig

Hej!
Jag tror nog du får dra ihop en ny trupp, då detta event skedde för två år sedan.

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

anddom82s bild

Linnea Hummel skrev:

Hej! Tack för meddelandet och vad observant av dig till skillnad emot mig :)
Är du intresserad själv? Ja varför inte måste dock snabbt som fan avsluta de andra jag spelar :)

Linnea Hummels bild

anddom82 skrev:
Är du intresserad själv?

Jag vet inte, jag har inte ens kört Red Dead i single player än så länge, men jag brukar vara upp för lite multiplayer i de flesta spel. Jag vet bara i nuläget inte när. :)

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

anddom82s bild

Linnea Hummel skrev:

Jag har kvar att spela jag med innan jag ska börja med red. Vad spelar du nu menar du? Jag är intresserad av att spela jag med så du kan ju höra av dig när du har lust att börja spela det :)

anddom82s bild

Gustav Granlund skrev:

Jag missade din förfrågan med 2 år :) kanske kommer fler tåg

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.