Strafers bild

Utvecklare: Naughty Dog
Utgivare: Sony Computer Entertainment
Plattform: Playstation 3
Releasedatum: NA - 1 november 2011 | EU - 4 november 2011

UNCHARTED 3: Drake’s Deception features the return of famed fortune hunter Nathan Drake and follows him through a gripping, action-packed storyline that will take you all over the world. In his search for the fabled “Atlantis of the Sands,” Nathan Drake and longtime friend and mentor Victor Sullivan set off on a daring trek into the heart of the Arabian Desert. But when terrible secrets of this lost city are uncovered, their journey becomes a desperate bid for survival that will force Drake to confront his deepest fears.

Throughout UNCHARTED 3, you’ll be taken to spectacular new locations around the globe,that will showcase all of the work we’ve taken on to take acclaimed physics, particle and visual effects to a new level.

Competitive and co-op multiplayer will return as a key ingredient to the UNCHARTED 3 package, where all of the new features we have planned will combine with our signature single-player cinematic gameplay to create a unique action-adventure multiplayer experience that can only be found in the UNCHARTED universe.

Oh, and there’s one more thing – UNCHARTED 3: Drake’s Deception fully supports high-resolution Stereoscopic 3D.

Större version

Större version

Större version

Större version

TTV
TTVs bild

Bara för mig bilderna inte fungerar?

Strafers bild

Thörn skrev:
Bara för mig bilderna inte fungerar?

Ser du inte bilderna eller vill du se större? Har inte lagt in större, ska göra det snart.

TTV
TTVs bild

Strafer skrev:
Ser du inte bilderna eller vill du se större? Har inte lagt in större, ska göra det snart.

Jag ser inte bilderna. :(

Strafers bild

Thörn skrev:
Jag ser inte bilderna.

Står det något speciellt som typ no hotlinking allowed eller är det bara ett rött kryss?

TTV
TTVs bild

Strafer skrev:
Står det något speciellt som typ no hotlinking allowed eller är det bara ett rött kryss?

Jag tror det är ett problem från mitt håll. Men det är en sån där bild som är trasig nere till höger.

Strafers bild

Thörn skrev:
Jag tror det är ett problem från mitt håll. Men det är en sån där bild som är trasig nere till höger.

Nu då?

TTV
TTVs bild

Strafer skrev:
Nu då?

Nu fungerar dom! Sjuktligt snyggt.

TTV
TTVs bild

:bigsmile:

Strafers bild

En crossover skulle vara asballt.

Crimson Thunders bild

:love: :love:
releasedatum: 1.11.11! :beer:

PSN: Mr_jump

Strafers bild

HOLY MOTHER OF FUCKING GOD!

GOTY 2011
GOTF
GOTC
GOTL

Strafers bild

Först djungel

sen snö

och nu sand

Mitt hjärta klarar inte mer.

Achis bild

Nya trailern ska visst vara helt in-engine enligt Naughty Dog. :cry:

I'm with CoCo.

Crimson Thunders bild

Lite smått och gott finns nu på PlayStation Store: http://blog.eu.playstation.com

we also have a lot more UNCHARTED 3 content for you to download from the Store including a Drake Avatar, a Dynamic Theme and a Wallpaper. On top of this, if you use the following PSN voucher code you will be able to download a ‘hidden’ Avatar and Static Theme. Here’s the voucher code for you to redeem both items (please note, this voucher will only work if you are a SCEE PSN user):

[F57M-BNN2-G33H]

Sen är det också rabatt på dlc till Uncharted 2 med mera.

Alexanders bild

Jag har så mycket att spela igenom (Fortfarande inte börjat på U2) och så mycket som kan köpas i framtiden... Brist på bra spelsläpp i relation till den tid jag har att lägga på spel är det då verkligen inte. :beer:

UfU__Xs bild

Alexander skrev:
Fortfarande inte börjat på U2

Hade inte du sålt din PS3:a? :O

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Alexanders bild

UfU__X skrev:
Hade inte du sålt din PS3:a? :O

Nej, däremot har jag skaffat en Xbox 360 Slim. :bigsmile:

TTV
TTVs bild

Alexander skrev:
Nej, däremot har jag skaffat en Xbox 360 Slim.

Sålde inte du PS3an för att köpa 360n? :tard:

Alexanders bild

Thörn skrev:
Sålde inte du PS3an för att köpa 360n? :tard:

Nepp, för första gången har jag två stationära konsoler samtidigt.

Däremot sålde jag min första 360 för att köpa en Wii som jag sålde för att köpa en ny 360 som jag sålde för att köpa en PS3.

:bigsmile:

TTV
TTVs bild

Spoiler: Highlight to view

:O

Senast ändrad av TTV, 13 december, 2010 - 16:57.
Strafers bild

Gameplay kommer visas på Jimmy Fallon ikväll, i USA that is.

Anders Brunlöfs bild

Alexander skrev:
Däremot sålde jag min första 360 för att köpa en Wii som jag sålde för att köpa en ny 360 som jag sålde för att köpa en PS3.

Haha, klockrent! Tur att andrahandsvärdet är rätt högt på spelkonsoler :D

Retroresan.se | BITLÖF.se

Crimson Thunders bild

Välkommet tillägg att kunna döda fienderna från luften (ca 2 min in i filmen). För övrigt kan man väl inte säga annat än att det ser riktigt bra ut :beer:

Strafers bild

Haha, varför var dom tvungna att visa upp Uncharted 3 nu för? Jag klarar inte av väntan.

Strafers bild

Alexanders bild

:love:

Crimson Thunders bild

Multiplayer info

Bara det inte blir "för mycket", jag tycker tyvärr det låter som att det finns en liten sådan tendens... Men ND fixar det säkert bra :beer:

Crimson Thunders bild

Uncharted 3: Naughty dog talks multiplayer

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.